Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

     Praca.pl Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii...

    dzisiaj
  • Pracownik Ogólnobudowlany

     BBR Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Obowiązki wykonywanie prac związanych głównie ze sprężaniem konstrukcji mostów kablami sprężającymi ich podwieszaniem oraz montażem urządzeń...

    dzisiaj
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

     T-Mobile Polska S.A.
        świętokrzyskie/

    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych...

    dzisiaj
  • Doradca klienta indywidualnego

     PKO Bank Polski
        świętokrzyskie/ Kazimierza Wielka

    na czas określony PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Kazimierzy Wielkiej

    dzisiaj
  • Monter aparatury rozdzielczej i kontrolnej energii elektrycznej

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    według stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: - umiejętność obsługi elektronarzędzi- 3 lata udokumentowanego...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi.
  • Administrowanie dokumentacją.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie.
  • Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach.
  • Koordynacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów i raportów.
  • Organizacja spotkań biznesowych oraz zarządzanie kalendarzem spotkań.
  • Obsługa klientów i gości odwiedzających biuro.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura w materiały biurowe.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze oraz efektywnego zarządzania czasem.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane.
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, itp.).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty