Najnowsze oferty pracy:

  • Windykator Terenowy

     BEST S.A.
        świętokrzyskie/

    windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel regionalny - Doradca klienta

     MARSHAL Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Twój zakres obowiązków: W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko przedstawiciela regionalnego chcących rozwijać się wraz z...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. wycen i kalkulacji (branża drogowa)

     Trakcja S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Opis stanowiska Sporządzanie wycen oraz współpraca przy ich opracowywaniu. Weryfikacja założeń ofertowych z Projektantami i Produkcją. Zlecanie i...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Kielce

    Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity. Zarządzanie własnym portfelem klientów...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel Handlowy

     Kaaral Polska
        świętokrzyskie/

    Szukamy osób zaangażowanych, które dobrze czują się w sprzedaży bezpośredniej i mających: łatwość nawiązywania kontaktów gotowych do mobilnego...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista

Praca: Specjalista


Archiwum Państwowe w Kielcach
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 146670

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze. Jest wyposażone w sprzęt komputerowy i biurowy. Pracownik obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie. Pracę wykonuje w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


W budynku są pomieszczenia socjalne wyposażone w sprzęt AGD.


Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Posiada  odpowiednio przystosowane ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. Oświetlenie jest rozproszone i nie wywołuje efektu olśnienia. W budynku oraz w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.


Budynek i teren wokół jest objęty monitoringiem wizyjnym. W budynku jest system kontroli dostępu.


Obok budynku jest przystanek autobusowy (autobusy nr 24 i 44).

Zakres zadań

  • Prowadzi całość spraw z zakresu płac, w tym: naliczenia, potrącenia, listy płac, rozliczenia ZFŚS, PPK, rozliczenia z US i ZUS, przelewy, korespondencję dotyczącą potrąceń z wynagrodzeń oraz z ZUS i US, wystawia zaświadczenia o zarobkach. Obsługuje programy w systemie Progman
  • Sporządza i składa deklaracje w US i ZUS
  • Rozlicza delegacje pracowników
  • Obsługuje finansowo umowy cywilnoprawne
  • Przygotowuje dane z zakresu prowadzonych spraw do sprawozdań, raportów, analiz, informacji i opinii
  • Kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym
  • Rozlicza dostawców i odbiorców oraz księguje dokumenty w systemie Progman. Reguluje płatności w systemie bankowym NBP
  • Wystawia faktury i dokumenty wewnętrzne za usługi archiwalne i inne
  • Analizuje na bieżąco wydatki i dochody budżetowe
  • Sprawdza wydatki budżetowe z planem finansowym i analizuje budżet zadaniowy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw z zakresu płac oraz księgowości
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących: rachunkowości, finansów publicznych, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego, ochrony danych osobowych, służby cywilnej
  • Znajomość zasad: sporządzania deklaracji do ZUS, sporządzania deklaracji podatkowych, dokonywania potrąceń z wynagrodzeń, dekretowania dokumentów finansowych
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa systemu Progman, obsługa programów TREZOR, PŁATNIK, e-ZUS, systemu EZD oraz systemu bankowego NBP
  • Szkolenia (kursy) z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i rachunkowości
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących pracowniczych planów kapitałowych
  • Systematyczność i odpowiedzialność, terminowość, sumienność, rzetelność


Zobacz podobne oferty