Najnowsze oferty pracy:

  • Doradca Klienta

     Media Expert
        świętokrzyskie/ Sędziszów, Majowa 10

    W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Media Expert
        świętokrzyskie/ Busko-Zdrój, Boh. Warszawy 118

    W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel Medyczny ds. sprzętu medycznego

     Klaromed Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza...

    dzisiaj
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

     Vienna Life Partners Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym...

    dzisiaj
  • Osoba wykonująca prace ciesielsko-zbrojarskie

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Budowa i montaż rusztowań oraz deskowań. Wykonywanie prac związanych z betonowaniem i zbrojeniem w budowie mostów. Praca na wysokości powyżej 3 metrów....

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Stanowisko ds. zarządzania mieniem

Praca: Stanowisko ds. zarządzania mieniem


Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
Stanowisko ds. zarządzania mieniem
Miejsce pracy: Opatów
Numer: StPr/25/0584
OBOWIĄZKI:
1) Tworzenie kompleksowej oferty turystycznej w oparciu o zasoby i obiekty gminy Opatów,2) Promocję marki,3) Tworzenie oferty sprzedażowej, koordynacja sprzedaży internetowej,4) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z jednostkami kultury, sportu i turystyki, obsługazwiedzających,5) Administrowanie terenowymi jednostkami kultury i sportu (basen, świetlice, place zabaw, siłownie zewnętrzne)6) Prowadzenie całości spraw Centrum Historii Templariuszy (CHT),7) Koordynowanie pracy zespołu pracowników CHT.8) Prawidłowe założenie i prowadzenie teczek spraw zgodnie z symbolami Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt;9) Stosowanie niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych;10) Wykonywanie innych praz zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania dodatkowe:

Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe;- co najmniej trzyletni staż pracy (preferowane doświadczenie w sektorze samorządowym); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, znajomość zagadnień i prowadzenia postępowania związanego z wyłanianiem wykonawcy na zamówienia poniżej 30 tyś euro, o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych sobowych,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- dobra znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego, - mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora finansów publicznych,- wiedza o możliwościach uzyskiwania dofinansowania z różnych źródeł dla różnego rodzaju projektów, (fundusze UE i inne źródła, w tym korzystne formy kredytowania), - podstawowa znajomość historii i historii sztuki,- umiejętność promowania produktu,- umiejętności z zakresu tworzenia dekoracji,- umiejętność organizacji wydarzeń, w tym we współpracy z grupami rekonstrukcyjnymi,- znajomość co najmniej jednego języka obcego nowożytnego w stopniu średniozaawansowanym i oraz jednego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,- predyspozycje osobowościowe (samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność).

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie



Zobacz podobne oferty