Najnowsze oferty pracy:

  • Full-stack Developer (.NET)

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your daily work: Taking part in planning and building the system architecture, Developing systems based on .NET technologies on the backend side with angular...

    dzisiaj
  • Full-stack Developer (.NET)

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your daily work: Taking part in planning and building the system architecture, Developing systems based on .NET technologies on the backend side with angular...

    dzisiaj
  • .NET Technical Architect (Azure)

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your daily work: Designing software architecture. Communicating and building a relationship with customers. Participating in all delivery phases, from...

    dzisiaj
  • Front-end Developer (React)

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your daily work: Developing enterprise class web-based systems. Writing a code in JavaScript/TypeScript (React). Participating in the process of analysis,...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

     Telemedi sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Jakie będą Twoje obowiązki? obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Technical Support Specialist (Tier 1)

Praca: Technical Support Specialist (Tier 1)


Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment. Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Technical Support Specialist (Tier 1)
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie
Nr ref.: KWI/SUPG/10/WAW

.

We are looking for technical/customer support professionals to join team in Warsaw to our client from automotive industry. You will be assisting customers on a daily basis with software issues they experience with client solutions. The most important skills are knowledge of German and English (because customers are from Germany), experience in customer service or technical support.

 

Your daily tasks on the job:

  • Provide world class support to our customer base on technical (software) issues by effectively communicating on the telephone, E-mails, chat
  • Work on incoming cases, respond, analyze, find a resolution and/or triage the cases to the correct resolver group
  • Action tasks on a timely basis in line with the agreed SLA and SLAs are understood and delivered
  • Work in line with the Support procedures and best practices and also provide suggestions/ideas for improvement
Prosimy o załączenie poniższej zgody w przesyłanej aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 § 4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Administratora – Avenga IT Professionals Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, na stanowisko Technical Support Specialist (Tier 1).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty