Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

     Foundever
        świętokrzyskie/

    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi...

    dzisiaj
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

     Foundever
        świętokrzyskie/

    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie...

    dzisiaj
  • Customer Service Professional with Catalan and English

     Foundever
        świętokrzyskie/

    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Hej! Co będziesz robić w najbliższym czasie? A może chcesz zarobić i zdobyć doświadczenie w branży RTV/AGD/IT? Świetnie się składa, bo właśnie...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel Medyczny

     Dermie Pharm Sp z o.o. Sp.k.
        świętokrzyskie/

    Twój zakres obowiązków Sprzedaż urządzeń do zabiegów medycyny estetycznej w tym: laser CO2, laser do depilacji, urządzenia do liftingu, wyszczuplanie i...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Kiedy odbierać telefon służbowy?

Autor Aleksandra 5 lat agoBrak komentarzy
Praca świętokrzyskie  /  Struktura zatrudnienia  /  Kiedy odbierać telefon służbowy?
kiedy odbierać tel służbowy

Każdy pracownik, który posiada telefon służbowy, powinien wiedzieć o tym, kiedy ma obowiązek go odebrać. Warto wiedzieć o tym, że każdy pracodawca może zobowiązać danego pracownika do odbierania telefonu poza godzinami pracy. Jednak powinno być to dodatkowo płatne. Wiedzą o tym również pracownicy mieszkający w województwie świętokrzyskim.

Każdy pracownik etatowy powinien wykonywać wszystkie obowiązki, które wynikają bezpośrednio z umowy o pracę, którą ten podpisał. Musi on z pewnością realizować również wszelkie polecenia pracodawcy. Ważne jest to, że z Kodeksu pracy wynika, że pracownikowi należne jest prawo do odpoczynku.

Istotne jest to, że jeśli pracodawca oczekuje od swojego pracownika, że ten będzie poza godzinami pracy „pod telefonem”, powinien mu z tego tytułu wypłacić adekwatne wynagrodzenie. Będzie to w końcu nadliczbowy czas pracy. Jeżeli dana osoba obliguje się do dyżurowania w konkretny dzień, powinna otrzymać wynagrodzenie jedynie wtedy, jeżeli właśnie telefony służbowe odbiera. Sam dodatek przysługuje jej w sytuacji, gdy przeprowadza ona rozmowy telefoniczne.

Ważne jest to, aby nie popadać ze skrajności w skrajność. Istotę stanowi odpowiednie dzielenie czasu pomiędzy zawodowym, a rodzinnym. Żaden pracownik nie powinien mieć dyżuru przez cały miesiąc. Będzie to z pewnością wiązało się z trudnością odpowiedniego połączenia obowiązków z życiem rodzinnym. Ważne jest to, aby nauczyć się odpowiedniego planowania czasu. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w domu może zaburzać cały rytm dnia.

Kategoria:
  Struktura zatrudnienia

Zostaw komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.