Najnowsze oferty pracy:

  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Kielce

    Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno...

    dzisiaj
  • Partner Handlowy ds. Sprzedaży Energii i Gazu

     Energomix S.A
        świętokrzyskie/

    Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe mające na celu dotarcie do klientów B2B, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta,...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Klientów Biznesowych

     1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie...

    dzisiaj
  • Handlowiec / Sprzedawca / Doradca Klienta Biznesowego

     LPC Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    ZADANIA Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa przekazanej bazy firm Przygotowywanie i...

    dzisiaj
  • Konsultant Edukacyjny

     Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Zakres obowiązków: Regularne wizyty w szkołach podstawowych na terenie regionu. Spotkania z dyrekcją i nauczycielami: doradztwo i prezentacja oferty...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Kiedy odbierać telefon służbowy?

Autor Aleksandra 7 lat agoBrak komentarzy
Praca świętokrzyskie  /  Struktura zatrudnienia  /  Kiedy odbierać telefon służbowy?
kiedy odbierać tel służbowy

Każdy pracownik, który posiada telefon służbowy, powinien wiedzieć o tym, kiedy ma obowiązek go odebrać. Warto wiedzieć o tym, że każdy pracodawca może zobowiązać danego pracownika do odbierania telefonu poza godzinami pracy. Jednak powinno być to dodatkowo płatne. Wiedzą o tym również pracownicy mieszkający w województwie świętokrzyskim.

Każdy pracownik etatowy powinien wykonywać wszystkie obowiązki, które wynikają bezpośrednio z umowy o pracę, którą ten podpisał. Musi on z pewnością realizować również wszelkie polecenia pracodawcy. Ważne jest to, że z Kodeksu pracy wynika, że pracownikowi należne jest prawo do odpoczynku.

Istotne jest to, że jeśli pracodawca oczekuje od swojego pracownika, że ten będzie poza godzinami pracy „pod telefonem”, powinien mu z tego tytułu wypłacić adekwatne wynagrodzenie. Będzie to w końcu nadliczbowy czas pracy. Jeżeli dana osoba obliguje się do dyżurowania w konkretny dzień, powinna otrzymać wynagrodzenie jedynie wtedy, jeżeli właśnie telefony służbowe odbiera. Sam dodatek przysługuje jej w sytuacji, gdy przeprowadza ona rozmowy telefoniczne.

Ważne jest to, aby nie popadać ze skrajności w skrajność. Istotę stanowi odpowiednie dzielenie czasu pomiędzy zawodowym, a rodzinnym. Żaden pracownik nie powinien mieć dyżuru przez cały miesiąc. Będzie to z pewnością wiązało się z trudnością odpowiedniego połączenia obowiązków z życiem rodzinnym. Ważne jest to, aby nauczyć się odpowiedniego planowania czasu. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w domu może zaburzać cały rytm dnia.

Kategoria:
  Struktura zatrudnienia

Zostaw komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.