Najnowsze oferty pracy:

  • Ekspert ds. produktów firmowych i hipotecznych

     mFinanse S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Potrzebne Ci będzie:doświadczenie w branży finansowejkomunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientemkreatywność w sprzedażyzorientowanie...

    dzisiaj
  • Customer Care Specialist with Turkish

     CCPORTER Sp.zo.o.
        świętokrzyskie/

    Location: Warsaw or Home Office Your tasks:Being responsible for phone and e-mail communication with existing customers from Turkish marketConfirming orders...

    dzisiaj
  • Lekarz Gastroenterolog

     Medicover Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

     Jeśli posiadasz:tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku specjalizacjiprawo wykonywania...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Kiedy odbierać telefon służbowy?

Autor Aleksandra 1 rok agoBrak komentarzy
Praca świętokrzyskie  /  Struktura zatrudnienia  /  Kiedy odbierać telefon służbowy?
kiedy odbierać tel służbowy

Każdy pracownik, który posiada telefon służbowy, powinien wiedzieć o tym, kiedy ma obowiązek go odebrać. Warto wiedzieć o tym, że każdy pracodawca może zobowiązać danego pracownika do odbierania telefonu poza godzinami pracy. Jednak powinno być to dodatkowo płatne. Wiedzą o tym również pracownicy mieszkający w województwie świętokrzyskim.

Każdy pracownik etatowy powinien wykonywać wszystkie obowiązki, które wynikają bezpośrednio z umowy o pracę, którą ten podpisał. Musi on z pewnością realizować również wszelkie polecenia pracodawcy. Ważne jest to, że z Kodeksu pracy wynika, że pracownikowi należne jest prawo do odpoczynku.

Istotne jest to, że jeśli pracodawca oczekuje od swojego pracownika, że ten będzie poza godzinami pracy „pod telefonem”, powinien mu z tego tytułu wypłacić adekwatne wynagrodzenie. Będzie to w końcu nadliczbowy czas pracy. Jeżeli dana osoba obliguje się do dyżurowania w konkretny dzień, powinna otrzymać wynagrodzenie jedynie wtedy, jeżeli właśnie telefony służbowe odbiera. Sam dodatek przysługuje jej w sytuacji, gdy przeprowadza ona rozmowy telefoniczne.

Ważne jest to, aby nie popadać ze skrajności w skrajność. Istotę stanowi odpowiednie dzielenie czasu pomiędzy zawodowym, a rodzinnym. Żaden pracownik nie powinien mieć dyżuru przez cały miesiąc. Będzie to z pewnością wiązało się z trudnością odpowiedniego połączenia obowiązków z życiem rodzinnym. Ważne jest to, aby nauczyć się odpowiedniego planowania czasu. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w domu może zaburzać cały rytm dnia.

Kategoria:
  Struktura zatrudnienia

Zostaw komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.