Najnowsze oferty pracy:

  • Przedstawiciel Contact Center z językiem francuskim

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Codzienna współpraca z globalnymi klientami. Pierwszy punkt kontaktowy. Pomoc i wskazówki dla klientów dotyczące świadczeń. Maksymalnie 6 miesięcy...

    dzisiaj
  • Monter instalacji fotowoltaicznych

     Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Masłów Pierwszy

    Montaż wraz z bezusterkowym uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia:...

    wczoraj
  • Przedstawiciel Medyczny

     KRKA Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Sandomierz

    CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych nawiązywanie i...

    wczoraj
  • Serwisant

     HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Jędrzejów

    Główne obowiązki: montaż urządzeń do oczyszczania wody obsługa serwisowa przydzielonych klientów naprawy gwarancyjne Oczekiwania: własny samochód...

    wczoraj
  • Trener z zakresu kompetencji cyfrowych, psychologiczno-pedagogicznych, dydaktyczno-metodycznych, diagnostycznych i oceniania oraz organizacji szkoły

     Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
        świętokrzyskie/

    Region: cała Polska Jakie będą Twoje główne zadania? prowadzenie szkoleń dla dyrektorów szkół i nauczycieli zgodnie ze standardami pracy trenera...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Kiedy odbierać telefon służbowy?

Autor Aleksandra 6 lat agoBrak komentarzy
Praca świętokrzyskie  /  Struktura zatrudnienia  /  Kiedy odbierać telefon służbowy?
kiedy odbierać tel służbowy

Każdy pracownik, który posiada telefon służbowy, powinien wiedzieć o tym, kiedy ma obowiązek go odebrać. Warto wiedzieć o tym, że każdy pracodawca może zobowiązać danego pracownika do odbierania telefonu poza godzinami pracy. Jednak powinno być to dodatkowo płatne. Wiedzą o tym również pracownicy mieszkający w województwie świętokrzyskim.

Każdy pracownik etatowy powinien wykonywać wszystkie obowiązki, które wynikają bezpośrednio z umowy o pracę, którą ten podpisał. Musi on z pewnością realizować również wszelkie polecenia pracodawcy. Ważne jest to, że z Kodeksu pracy wynika, że pracownikowi należne jest prawo do odpoczynku.

Istotne jest to, że jeśli pracodawca oczekuje od swojego pracownika, że ten będzie poza godzinami pracy „pod telefonem”, powinien mu z tego tytułu wypłacić adekwatne wynagrodzenie. Będzie to w końcu nadliczbowy czas pracy. Jeżeli dana osoba obliguje się do dyżurowania w konkretny dzień, powinna otrzymać wynagrodzenie jedynie wtedy, jeżeli właśnie telefony służbowe odbiera. Sam dodatek przysługuje jej w sytuacji, gdy przeprowadza ona rozmowy telefoniczne.

Ważne jest to, aby nie popadać ze skrajności w skrajność. Istotę stanowi odpowiednie dzielenie czasu pomiędzy zawodowym, a rodzinnym. Żaden pracownik nie powinien mieć dyżuru przez cały miesiąc. Będzie to z pewnością wiązało się z trudnością odpowiedniego połączenia obowiązków z życiem rodzinnym. Ważne jest to, aby nauczyć się odpowiedniego planowania czasu. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w domu może zaburzać cały rytm dnia.

Kategoria:
  Struktura zatrudnienia

Zostaw komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.