Najnowsze oferty pracy:

  • Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Kielce

    Obsługa pacjentów telefonicznie i mailowo, w tym rejestracja na wizyty i udzielanie informacji o placówkach oraz usługach Wsparcie pacjentów w zakresie...

    dzisiaj
  • Pracownik Produkcji Szkła

     Dreman Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twoje zadania: Obsługa maszyn w zautomatyzowanym procesie produkcji, Praca ze szkłem — m.in. ustawianie szyb na maszynie do mycia, Składanie ramek...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Provident Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Provident Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające...

    dzisiaj
  • Monter Instalacji Elektrycznych

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Montaż elementów w instalacjach elektrycznych, automatyce przemysłowej i robotyce, Budowa i instalacja szaf sterowniczych, Uruchamianie i modyfikacja maszyn...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

Praca: Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów


Ogłoszenie numer: 10366622, z dnia 2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Kielce

 

Opis stanowiska

  • Obsługa pacjentów telefonicznie i mailowo, w tym rejestracja na wizyty i udzielanie informacji o placówkach oraz usługach
  • Wsparcie pacjentów w zakresie promocji badań i szczepień profilaktycznych
  • Praca w systemie zmianowym, zapewniająca sprawny kontakt z klientem i wysoką jakość obsługi

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie B1+/B2
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Umiejętność pracy w systemie zmianowym i dostępność 30–40 godzin tygodniowo
  • Sprawna obsługa komputera i chęć nauki nowych systemów

Oferujemy

  • Umowę zlecenie bez górnego limitu godzin oraz premię uzależnioną od jakości pracy
  • Profesjonalne szkolenia, stałe wsparcie zespołu i lidera
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ścieżce awansu
  • Po wdrożeniu – możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, a także konkursy, spotkania integracyjne i akcje profilaktyczne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty